Beste bezoekers.

In deze ongekende en zeer onzekere tijden waarin we allemaal onze weg moeten vinden, wil ik me graag met onze organisatie rechtstreeks tot u richten. Wij weten dat wereldwijd iedereen de impact van COVID-19 voelt, bij uw thuis en in uw directe omgeving en in onze werkomgeving en in de manier waarop we met elkaar kunnen omgaan.

Wij van de Fotofair hebben niet stil gezeten afgelopen weken en hebben samen met onze partners, standhouders en deelnemers een nieuwe datum uitgekozen. Wij annuleren niet en slaan ook geen jaar over!

Daarom verplaatsen wij de Fotofair 2020 naar een realistische datum, 26 en 27 september 2020.

Zoals het er nu naar uit ziet zijn wij het enige foto-evenement in 2020.

Op dit moment is de ticketshop gesloten.  Zo kunnen wij achter de schermen alles aanpassen waarna de ticketshop weer opengaat per 1 juni 2020.

Heeft u al tickets dan wel workshops/masterclasses gekocht en/of geboekt? Dit is geen probleem, deze zijn en blijven gewoon geldig.

Had u bijvoorbeeld voor zaterdag 13 juni geboekt dan is uw ticket gewoon geldig op zaterdag 26 september, hetzelfde geld voor zondag 14 juni die verplaatst zijn naar zondag 27 september (Dit geld natuurlijk voor alle workshops en masterclasses).

Wij van de Fotofair organisatie doen er alles aan om u te helpen.

Gezamenlijk met onze partners, standhouders en deelnemers gaan we er een mooi foto-evenement van maken in het najaar van 2020.

Wij wensen u en uw naasten een hele goede gezondheid en tot 26 en/of 27 september 2020!

Henk & Jeannet Albronda.

Algemene Voorwaarden

Reglement/huisregels en Algemene verkoopvoorwaarden voor (online) toegangskaarten van de Fotofair /2019/2020

Zie hier onze speciale Covid19 pagina met alle informatie.

Aangepast op 1 maart 2020 zie ook onze FAQ

    1. Toegangskaarten worden niet teruggenomen (geen bedenktijd) en zijn niet voor contant geld inwisselbaar. Kaarten voor activiteiten zijn niet te ruilen voor andere doeleinden. De prijs is inclusief transactiekosten over het gehele aankoopbedrag, uitsluitend in de online voorverkoop (nieuw in 2020).
    2. De lezingen van de FotoFair zijn op inloopbasis (vol is vol). Er zijn een beperkt aantal plaatsen (zie de schema’s onder voorbehoud).
    3. Workshops en masterclasses waarvoor bezoekers hebben gereserveerd, zijn niet meer te wijzigen.
    4. Indien de fotograaf die de workshop of masterclass geeft ziek is, dan zullen wij voor een passende vervanging zorgen van gelijkwaardig niveau.
    5. Komt u voor het weekend? Boek dag voor dag, inclusief de betaling, en dan pas de volgende dag.
    6. Bij activiteiten of demonstraties is deelname geheel op eigen risico. Houd ruim afstand tijdens de activiteiten of demonstraties en volg de aanwijzingen op van de professionals en de toezichthouders.
    7. Indien u niet deelneemt aan de workshops/masterclasses dient u minimaal 100 meter afstand te bewaren.
    8. Uitsluitend toegang op vertoon van een origineel geprint FotoFair 2020-ticket. Let op: de barcode kan maar één keer gescand worden. Kopiëren is zinloos.
    9. Toegang tot de FotoFair is voor kinderen onder de 12 jaar gratis (geen minimale leeftijd).
    10. Bij online bestellingen van FotoFair-tickets wordt uw e-mailadres en NAW-gegevens in onze database en de database van de FotoFair-tickets opgenomen. Wij gebruiken dit e-mailadres uitsluitend voor het versturen van aankondigingen en de FotoFair-nieuwsbrief én de Fotowedstrijd 2020-2021. Uw e-mailadres wordt niet verstrekt aan derden. Het magazine wordt gratis toegestuurd, is geen abonnement en dus geheel kosteloos.
    11. Vragen en/of onduidelijkheden over tickets kunnen uitsluitend per e-mail via info@fotofair.nl worden gecommuniceerd.
    12. Als je een fout maakt met het boeken. Mail ons via info@fotofair.nl. Wij kunnen meestal nog wel wat aanpassen, maar daar zitten 5,00 administratiekosten aangebonden. Deze kosten zijn omdat we het handmatig moeten aanpassen.  (Na10 september 2020 is het niet meer mogelijk).
    13. Het doorverkopen van kaarten is enkel toegestaan tegen de vastgestelde prijs en maximaal 10 procent administratiekosten. Bij vermoeden van kaartenhandel met een winstdoelstelling worden deze geblokkeerd.
    14. Indien het evenement als gevolg van of in verband met overmacht door de Fotofair of de overheid wordt geannuleerd. Dan wordt de ticket doorgezet naar de volgende editie in het komende jaar. Restitutie vindt slechts plaats na overleg met de organisatie, indien men een geldige reden heeft, zoals vakantie die al geboekt is voordat de tickets waren besteld, uiterlijk binnen zes weken na de geannuleerde datum (dat is dus de datum dat de Fotofair zou worden gehouden) plaats door terug storting op de rekening waar de tickets mee aangekocht zijn. Na overlegging door de klant van een geldig onbeschadigd ticket(PDF) voor het (geannuleerde) evenement. Zal de Fotofair uitsluitend verplicht zijn aan de klant de vergoeding te restitueren welke vermeld staat op het ticket. Ongeacht welke prijs de klant voor het ticket heeft betaald.
    15. Klik op info@fotofair.nl voor vragen, of de uitgebreide algemene deelnemers/standhouders voorwaarden.
    16. De openingstijden van de FotoFair zijn van 09:30 tot 17:00 uur. De kassa is open vanaf 09:30 uur.
    17. U bezoekt een fotofestival. Dat betekent dat er gefotografeerd wordt. Wij (H & J Creatie BV de Fotofair BV) zijn niet aansprakelijk als foto’s op sociaal media en internet verschijnen.
    18. Foto’s die gemaakt zijn tijdens de FotoFair mogen niet commercieel gebruikt worden zonder uitdrukkelijk toestemming van de organisatie H & J Creatie en de Fotofair BV.
    19. Toegang tot de workshops en masterclasses is uitsluitend toegestaan met een geldig toegangsbewijs. Indien u niet deelneemt aan de workshops of masterclasses dient u minimaal 100 meter afstand te bewaren.
    20. Tijdens de workshops en masterclasses is het dragen van een FotoFair-fotovest verplicht. Dit wordt door de workshopgever uitgereikt.
    21. Klachten over workshops en/of masterclasses dienen binnen 14 dagen na afloop van de FotoFair bij de organisatie te zijn ingediend. Na deze tijd worden deze niet meer in behandeling genomen. (Info@fotofair.nl)
    22. Gebieden buiten de paden mogen uitsluitend worden betreden met een workshopgever. Bij het meer mogen bezoekers niet in het water komen: gebruik dan de dagrecreatie naast de FotoFair.
    23. De FotoFair mag de foto’s en mediaopnames die tijdens het evenement zijn gemaakt door de FotoFair-crew gebruiken voor publicitaire doeleinden.
    24. Het is verboden op en om het gehele Duynenwater terrein flyers, folders en reclamemateriaal te verspreiden zonder de uitdrukkelijke toestemming van de organisatie.
    25. Wij gebruiken geen tracking cookies op onze website. Google Analistics staat uit, alleen noodzakelijke om de website goed te laten functioneren.
    26. De gegevens die u opgeeft bij het bestellen van de toegangsticket worden uitsluitend gebruikt voor de registratie. U kunt zich te allen tijde uitschrijven van de nieuwsbrief.
    27. Onder 18 jaar schenken en verkopen wij geen alcohol, bij overmatig gebruik wordt u verwijderd van het Fotofair terrein.
    28. Zie hier onze Privacy Statement. De FotoFair behoudt te allen tijde het recht om iemand de toegang tot de FotoFair te onthouden.
    29. De organisatie van de Fotofair en zijn toezichthouders mag ten alle tijden een tassen controle houden.
    30. Toezichthouders van de Fotofair mogen over het gehele terrein en bij de toegang ten alle tijden controle houden.
    31. Indien wij aanpassingen moeten doen i.v.m. de veiligheid zoals extra ruimte maken voor de bezoekers en standhouders, dan doen wij dit voor uw en onze veiligheid.
    32. Covid-19 wij houden ons aan de regels die door de overheid wordt aangegeven.

    Fotofair 2015/16/17/18/19/20/21 is een onderdeel van.
    H & J Creatie BV